FAQ
Najczęściej zadawane pytania:
Tak, platforma jest przystosowana do wszystkich urządzeń mobilnych.
Możliwe, że wystąpiła jakaś literówka w adresie mail. Napisz do nas na kontakt@wezpocwicz.pl i na pewno wyjaśnimy cała sytuację i przyznamy Ci dostęp.
Jak najbardziej, jest taka możliwość. Jeśli nie posiadasz konta w polskim banku, możesz skorzystać z płatności poprzez system PayPal lub zapłacić kartą kredytową.
Gwarantowany dostęp do zakupionych materiałów to okres jednego roku. Potem zastrzegamy sobie możliwość usunięcia lub zmiany oferty kursów. W praktyce prawdopodobnie dostęp będzie możliwy bez ograniczeń na czas nieokreślony.
Tyle razy, ile tylko masz ochotę. Na panel kursanta możesz wchodzić ile razy potrzebujesz i odtwarzać materiał bez ograniczeń.
Zazwyczaj to nic strasznego. Najpierw sprawdź czy nie zablokowało Ci kwoty na koncie bankowym. Jeśli nie to możesz spróbować odświeżyć stronę i zakupić kurs jeszcze raz. W przypadku problemów zawsze możesz napisać na adres kontakt@wezpocwicz.pl i napewno rozwiążemy problem.
Tak. W momencie zakupu kursu, w trakcie wpisywania danych, podaj dane firmy i NIP, a fakturę dostaniesz na adres mailowy z potwierdzeniem zakupu.